Senarai Novel

Back to: Senarai Novel

Melodi Cinta 3

RM : 18,00 RM
Biasa : 21,00 RM
Diskaun: -3,00 RM
Tax amount:
Price / kg:

PDF Save page as PDF

Print Print this Page

Email Email to a Friend

Product-SKU :978-967-469-003-8

Description Reviews Related Products

Semenanjung : RM21
Sabah/Sarawak : RM24
(Diskaun RM3 Untuk Pembelian Online)


 

 

  1. Dia Jiran Hatiku – Azimah Lily

Pertama kali Malia jumpa mamat ni, nasib Malia memang malang. Waktu tu Malia sedang joging dekat area taman ni. Motor yang mamat ni bawa terlanggar lopak air dan terus terkena Malia. Lepas tu dia blah macam tu aje.

 

  1. Jodoh Hati Batu – Nurrul Shuada

“Aku terima nikahnya Mia Sofea binti Shafie...”

“Eh, salah nama tu, Encik Taufiq!” Belum pun lafaz akad nikah selesai, keadaan mula menjadi riuh-rendah. Ada yang berbisik-bisik, ada juga yang mengata antara satu sama lain.

 

  1. Kekasihku Dari Seberang – Bunga Amani

“Ah! Tak payah nak tanya lagilah. Tengok saja dekat TV tu. Macam-macam hal dia orang buat dekat negara kita ni. Tu! Anak dara Pak Yazid, dibawa lari ke Lombok tak balik-balik sampai hari ni. Bahaya! Kahwin aje dengan Melayu kita. Senang!”

 

  1. Merindui Pelangi – Elin Nadia

“Lepas ni kau tak payah rapat dengan Lisa. Lisa tu bakal jadi doktor. Kau tu cuma tukang cuci pejabat saja. Nanti kau berangan pula nak belajar tinggi-tinggi macam dia.”

 

  1. Anak Tuan Tanah Gedaung – Aifa Batrisya

“Gedaung tu apa?”

Ge... Gedaung tu. Kuih gelang yang dah maung. Haaa... Itu, Si Man itulah. Entah kuih gelang abad bila entah dia jamu kat kami tadi. Sakit perut saya dibuatnya. Tak pasal-pasal, saya tak dapat pergi masjid tadi.”



  1. Nota Hati Nur Nazurah – Tina Derika

Mak, seandainya engkau masih bernyawa, aku mahu kau tahu bahawa namamu selalu bertakhta indah dalam doaku. Helaan nafasmu umpama nadi semangat buatku dan gerak lakumu menambahkan sayu dalam hatiku.

 

  1. Wi-Fi Sebelah Rumah – Suha Fasihah

“Yang ni duit saya guna Wi-Fi rumah sewa Jay hari Sabtu lepas. Saya guna tiga jam. Then saya dah darabkan dengan caj yang biasa CC kenakan.”

 

  1. Tembok Cinta – Helena Anne

“Sejak bila pula anak kucing pandai panjat tembok?”

“Ni, anak kucing hutanlah. Bukan kata tembok, tingkap dan bumbung semua dia panjat.”

 

  1. Muka Surat Cinta – Airis Amani

Brother, tolonglah jangan potong markah saya,” pintasku laju.

“Saya tak nak makan kat dalam CFS. Saya nak makan chicken chop dekat SS2. This weekend. Deal?”

 

  1. Kuih Koci Pulut Hitam – NorShiemah