Senarai Novel

Back to: Senarai Novel

Tulip Merah Untuk Dia

RM : 35,00 RM
Biasa : 38,00 RM
Diskaun: -3,00 RM
Tax amount:
Price / kg:

PDF Save page as PDF

Print Print this Page

Email Email to a Friend

Product-SKU :978-967-0246-74-1

Description Reviews Related Products

Semenanjung : RM38
Sabah/Sarawak : RM41
(Diskaun RM3 Untuk Pembelian Online)


KATA QASEH… Zafril tu... macam angin. Kejap O.K dan kejap K.O. Bila datang mood tsunami. Main bedal aje. Bukan reti nak jaga hati dan perasaan orang lain. Cakap ikut sedap mulut dia aje mengalahkan Mak Enon hilang gigi palsu! Kalau hilang semua lelaki kat dunia ni, jangan haraplah dia nak pilih Zafril!

“Cik kak oiii! Lain kali... bila berjalan pandang depan. Jangan pandang bawah! Jangan kelam-kabut! Jalan pakai mata, jangan pakai kepala lutut! Kan dah terlanggar. Nasib baik tak jatuh lagi. Kalau tak... mahu bengkak dahi tu pula. Luka yang ada pun belum sembuh betul-betul... nak tambah luka lagi? Tak serik ke?” ~ ZAFRIL AMSYAR

 

KATA ZAFRIL… Qaseh tu... nampak aje muka nerd, sopan dan lembut! Tapi bila dapat menjawab dan melaser orang... Hesy! Boleh tahan berapi. Hilang semua ayu. Panas aje telinga ni. Terbakar hati. Rasa nak tenyeh aje mulut yang comel tu dengan kapur barus. Jangan haraplah budak kampung yang tak lulus SPM tu menjadi pilihan hati! Memang taklah.

“Encik Zafril mana tahu saya ikhlas ke tidak? Kalau saya tak ikhlas, saya iron aje semua kemeja Encik Zafril tu sampai terbakar. Biar berlubang. Itu baru betul-betul tahu saya ikhlas atau tidak, kan?” ~ QASEH CHINTA SARI

 

TAPI…

Siapa mereka untuk melawan takdir Tuhan?

Dalam ikatan ‘paksa-rela’ mereka bersatu.

Mampukah cinta antara gadis kampung tidak lulus SPM ini berputik dengan si bakal CEO?

Mampukah mereka mengecapi bahagia atas kedukaan dan kehilangan insan tersayang?

Siapakah dalang sebalik ‘tragedi’ yang berlaku?

Siapa pula Amriza, Fatihah, Naufal dan Achap dalam hubungan mereka?

Berjayakah mereka si amatur cinta?